Jag vet

Jag vet att du vill hjälpa mig, jag vet att du gör allt det här bara för mig.
Men ibland orkar jag inte, jag vet att du ändå alltid har rätt. Då måste inte försöka bevisa det, för jag orkar ändå inte inse.
Nej, precis jag orkar inte, jag vill inte,
Och att du trodde jag var likadan mot dig sårade mig faktiskt rejält, att du ens kunde tänka så om mig
För jag skulle inte vilja byta ut dig mot allt i världen, det är sant
Så ibland vet jag inte själv vad jag ska tror om hur mycket du litar på mig
För tydligen så gör du det inte, du säger att du gör det
Men det är lätt att säga saker utan att mena det.
Eller hur?
Du vet vem du är, det vet du.

Kommentera
Postat av: Anonym

jag litar på dig. Men ibland undrar jag om jag borde. jag vet att jag sårade dig, men du måste förstå hur jag menar.

2008-01-28 @ 12:24:08
Postat av: Annizh

Jag förstår, men jag tycker det är så jobbigt att förstå. Lixom det är inte det jag vill höra fast jag vet att du har rätt.

2008-01-28 @ 12:40:53
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0