Hemma :)

Blev ett litet kortare möte idag pga av att vi inte körde seglarbevissaken som jag trodde. Idag var det grupp 1+2 som hade mötet. Blev en liten tävling tre lag mot varandra. I min grupp var det jag,sara,ådi&halkan. Kan det bli bättre? Nej såklart, och självklart kamma vid hem en segare. Tack för hjälpen Petra som stod ut i telefonen med mitt snacka. Det hjälpte !
Efter mötet tog jag,nate,naknut,bror,topless,ådi,halkan&stoffe bussen hem. Mycket trevligt som vanligt :)
Jag diggar verkligen er människor, !
Ni som inte går på scouter och vill börja någonstans för framförallt lära nya männsikor säger jag bara Scouter. Jag lovar det är det bästa sättet! Alla accepterar alla hur man än är, det är så jädra skönt. Släpp loss och besök din närmaste scoutkår inom närmsta framtid. Jag lovar att du inte kommer ångra dig !
Nu ska jag gå och ta hand om tvätten jag stoppde in innan jag åkte till scouterna. Ska även diska upp efter köttfärssåsen jag gjorde idag. Utmärkt som vanligt*hihi*
Sen blir det dusch och hopp i säng!
Hoppas det är bra med alla och ha en skön natt!
Natti natti <3

Kommentera
Postat av: Karin

tack:)

2008-01-28 @ 22:27:31
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: johanna

tack=) oj vad lik du var kenza (bloggerskan såklart) på din visningsbild! =)

2008-01-28 @ 22:37:29
URL: http://ergosum.blogg.se
Postat av: johanna

ja det var faktiskt skitlikt! (har iofs aldrig sett henne irl, men om man jämför bilderna)

2008-01-28 @ 23:56:30
URL: http://ergosum.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0