Hemma :)

En oooootroligt trevligt vecka i falun! Beskrivning kommer hem nere :)
Måndag:
Var vid skolan typ kvart i 8. Världens sämsta väder + slask. Tråkigt. Men precis när jag kom så släppte de på, på bussarna så det var otroligt skönt. Bussresan gick väldigt snabbt, eller snabbt och snabbt. Den var inte plågsam iaf^^Väl uppe var det äntligen dags igen för RIKTIG MAT! Satan vad gott det är :O Muuums. Sen var det dags för veckans första lektion, för min grupp var det NO. Läste en massa, det var trååååk. Men aja ^^ Sen skulle vi labba, labbade med Lollisan ;). gick grymt bra, får väl hoppas at Cicci tyckte desamma (a)
Tisdag:
Jag och Jenny gick upp rätt tidigt för att hinna dusha på morgonen innan alla andra gjorde det. Var riktigt uppfriskande eftersom jag var grymt trött ! Gick ner och åt frukost med Woodie. Riktigt trevligt, och såååå god frukost (a) efter frukosten var det dags för ett helt pass av syslöjd. Väldigt tur att jag suttit med mamma och sytt i helgen annars hade jag nog inte kommit igång så bra. Men jag fick väldigt mycket gjort, och det blev jättebra! ;D Efter syslöjden drog jag , sofia, lollo, sofie & malin ner till stan. På bussen fick vi även sällskap av trevliga personer x) vårt första mål var donken, men jag åt ingenting mådde illa. Men trevligt var det :)
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:

Asså jag orkar inte skriva så här långa inlägg och ingen orkar ju läsa. Så vi gör såhär, undrar ni något skriv bara ! :)
Kan iaf säga att veckan har varit bäst, lite sömn, mycket skratt. Och underbara kompisar. I liiike it ! ;D
Mjauu !

Kommentera
Postat av: Jessica

När filma du mig? XD

2008-01-25 @ 23:12:51
Postat av: Annizh

asså jag filmade davve & andreas xD

2008-01-26 @ 15:11:28
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Jessica

JAAAA!:D skicka till mig sen fan va najs (a)

2008-01-26 @ 17:02:48
Postat av: Annizh

det är davve som har den x)

2008-01-27 @ 12:29:44
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0