Hej!

Ni skulle kunna tro att jag sitter i skolan och bloggar men nejnej!
Jag blev helt plötsligt så jävla illamående och världens huvudvärk så jag kan ju säga att jag drog hem direkt. Det tråkiga vart dock att jag precis missade bussen så jag fick inget sällskap på bussen om jag annars skulle ha fått. Så jag fick vänta en kvart, och inte nog med det så dog min ipod :O
Det var inte kul.
Men nu ska jag värma köttäfrssåsen från igår och koka pastan sen ska jag sätta mig och plugga!
Vi hörs

Kommentera
Postat av: Linda

Tack själv!
Vad tråkigt och bli sjuk...

Vilken läsk är din favorit då?

2008-01-29 @ 11:04:37
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ida frank

Hejsan. Är du sugen på klänningen eller du tyckte bara den var söt osv? :) haha, vill bara bli av med den, skickar den till dig om du vill ha den, porto blir inte så mycket. är du sugen så adda min msn [email protected] MVH IDA!

2008-01-29 @ 12:50:18
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0