Grodvinkel

Jag somnade vid 8 igår, var så jävla utslagen. Men det resulterade i att jag var utvilad imorse vilket var otroligt skönt : )
I skolan tränade vi på engelska nationella prov and what ever. Kass dag kan jag säga.
Efter skola åkte jag och klippte dig. Träffade Malin på bussen, trevligt ;) Det tråkiga var att jag skulle åka buss & tunnelbana själv i en timme. Batteriet på både mobilen och ipoden lyste rött, så alla kunde typ döö.
Men har iaf klippt mig och det blev suuper. ^^.
Vissa tycker det inte är någon skillnad men jag har faktiskt klippt typ 5 cm på längden och en klippt mer lugg FAKTISKT x)
Mötte mamma när jag klippt mig, vi gick till system mahah (a) sen hemtex mamma köpte nya sängkläder till mig ;D satin äger allt lixom ;)
Vi gick och strunsa runt lite och bara hade allmänt trevligt :D
Åkte hem, somnade på bussen -.-'
Satt mig vid tv nörd som jag är. Och nu ligger jag här och har så jävlapiss tråkigt :O
Någon som vill förgylla min kväll. RING snälla, står inte ut :O:O
Puss <3

Övrigt: Såg en fett kul sak hos frisören. En son och en pappa. Pappan hade världens flintis och hans typ 10-åriga son hade långt lockigt hår. Såg jättekul ut ^^
Rubriken skapad av Emil. Lite feltänk i skolan, hahah :P
Hörde även en lite kul sak på tunnelbanan. Två killar står och snackar så säger kille 1
"Gud vad skönt det ska bli att duscha" Kille 2 nickar Kille 1"Det var så länge sen. Imorse"
EN FRÅGA OCKSÅ. NÅGON SOM VILL FIKA MED MIG OCH MIN KÄRA TRÄNARE NÅGON DAG? HAHA ;)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0