Godmorgon (?)

Nejnej, här är det inte godmorgon.
Skrev inget godmorgoninlägg imorse för jag var alldeles för trött *förlåt*
Men nu är jag här :)
Kom hem för ett tag sen från bowlingen, gryymt kul ! :D
Spelade med Jossan, Anna & Sandra. Kom typ 2 eller iaf delad 2. Vet inte riktigt vad jossan fick för poäng eftersom den stängdes av. Men delad tvåa låter bra(a)
Fick skavsår at bajsskorna, och de hjälpte inte heller när jag hade skavsårskorna idag. Så nu sitter jag här med två söndersprickna blåsor på hälsenorna. Icke kul!
På bussen hem fick jag mycket trevligt sällskap av Jossan,Anders&Matte. För härliga :)
Nu är klockan efter tolv så då ska jag försöka få tag på annapanna, och fråga om vi ska ta och gå till stallet för att få välja hästar *hihi*
För jag pallar ändå inte bara sitta här till tre, tråååk!
Men aja, nu ska jag faktiskt försöka plugga lite matte.
Ni får ha en bra dag, så hörs vi!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0