Godmorgon

Godmorgon!
Somnade rätt sent igår vilket gjorde att jag inte är direkt utvilad idag. Får väl se hur det går i skolan, men aja. Sitter just nu i min sköna morgonrock och äter gröt, riktigt mumsigt.
Ska snart börja göra mig iordning och åka till skolan :)
Det är ju lika..kul som vanligt. Nej men jag träffar ju alla sköna polare i alla fall. Det är ju det bästa.

Jag kom precis på att jag ska försöka göra en fråga i varje "godmorgon" inlägg jag gör! Får väl se hur det går med frågorna och med inläggen. Menmen, jag kan alltid försöka!

Fråga:
Vilken läsk föredrar du?

Kommentera
Postat av: Petra

Zingo föredrar jag! :) Helt klart bäst
Vi ses i skolan! (:

2008-01-29 @ 07:41:56
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Linda

Helst om man har någon att hålla i handen...*L*

vILKEN LÄSK?...hmm...får nog säga pepsi Max!

2008-01-29 @ 09:45:08
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0