Fredag & Lördag :)<3

Fredag&Lördag: Segt att komma upp, men efter ett tag gick det. I skolan lyckades jag jobba lite svenska, men pratade som vanligt bort typ hela dagen *fyyy* När jag kom hem märkte jag att internet inte funkade, yääy. Så jag satt mig att spela gh : ) Tjugo i fem ungefär åkte jag om mötte pappa, satt mig sedan på bussen mot gullmars. Till min förskräckelse var varken sandra, towe eller halkan på bussen som vi bestämt. orkar och vill inte gå in på detaljer, det är skit samma ^^
Men anyway, vi kom in på bion iaf, National Treasure . Fett bra när hon stod där framme och snacka innan de satt igång filmen så säger hon"Någon som sett ettan?" jag tänker först inte på vad hon säger, men sen reser jag mig upp och räcker upp handen och typ skriker jag har. Fan vad alla glodde, men det var askul ^^ Och bion, den var faktiskt väldigt bra enligt mig själv : )
Efter det gick vi till Mc och svulla lite,mjauu det är gott. Kul hade vi också, tack tack ! :D <3
Åkte hem, eller alla hoppa av vid sandra och jag fortsatte mot robin och gänget :) Var det är liten snabbis, och hade så grymt trevligt. Jag älskar er <3
GICK hem, packade lite saker, mötte sandra, towe & Halkan och gick hem till han :) Där dampa han gh3 det var surt, så vi körde gh2 som sööög. Kollade påfilm snackade och bara skratta. Det är härligt när man verkligen kan koppla av.
Jag somnade runt 2 sov kanske en halv timme. Sen var jag vaken till klockan 6, och då somnade jag rätt snabbt.Sov till 12 då jag var tvungen att gå hem och fixa till min lillasyster kalas. Det är ju lixom, jipppi kul.. Men aja, mycket tårta, chips, ostbågar och popcorn iaf. Ja, jag vet svull. Men det är jag värd(a) Nu stängdes precis dörren och det sista barnet gick hem. Så nu ska jag bara softa, men vill ringa en kompis snart. Måste vara social. Gaaah.
Btw, vårt damp internet funkar fortfarande inte. Så just nu använder jag pappas jobb modem. Lite halvt seg, men det funkar.
Helgen än så länge är iaf tums up ;)
Puss <3

Kommentera
Postat av: Sandra

Hahaha fett kul när du sa det där xD
Och när towe hällde ut snacksen och sen du också i Amandas knä xD
Jag tyckte också att filmen var asbra ;D

2008-01-12 @ 16:57:57
URL: http://sandraheterjag.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0