Fjällen-kortfattat

Eller äsch, pallar inte skriva om varje dag >.<
Det snöade varje dag, härligt med ny snö. Var inne i östersund en dag, kollade på kyl/frys m.m Eletrulux killen sa hela tiden till mig att han tyckte det var så kul att jag var insatt idet ...ööh..Tack?
Min morbrors kommentar ägde allt.
"Ni får ju ont i ryggen om ni har för stora bröst, inte konstigt att jag har så ont i knäna då"
Eller ådi, när jag råkade läsa fel på hans sms.
"ja, typ fram och tillbaka fram och tillbaka sen håller jag på så två timmar"
Sen på resturangen såg jag världens sötatse kille, *yammi*
Synd bara att han kom därifrån och inte från stockholm >.<
Bilder finns på Annizh@bilddagboken.
Orkar inte skriva mer
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0