Filmkväll

Kom precis hem från en jävligt trevligt filmkväll med mina underbara vänner :)
Jag somnade runt 9/halv 10, asså på morgonen och sov till typ 1 >.<
Jag har haft grymt kul, jaoo.
Ni är mina bääästa vänner ska ni veta, med er mår jag som underbarast :) <3
Men det bästa var nog när jag,disa,halkan & Dennis drog till Vegabaren & Statiol runt 04. Fan vad mycket ungdomar det var på vegabaren >.< en såg fan ashög ut också. Det dricker sig fulla, sen måste de ha mat för att må bra. Och vad är bättre än Vegabaren lixom ? :)
Nej, men asså filmkvällar med er är verkligen bäst. :) <333
Någon som vet när vi börjar igen btw ?
Puss <3

Kommentera
Postat av: Halkan

skulle kanske vara pulka grejs imorrn:P

2008-01-06 @ 18:59:18
Postat av: Annizh

kanske ja...

2008-01-07 @ 13:52:17
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0