Annizh dag

Började skolan med bg-samling i aulan, blää på den.
Hela FM ägnade jag även åt min syslöjd. Har mallerna, skrisserna och arbetsbeskrivningen klar. Kommer närmare och närmare : )
EM ägnades åt svenska, matte & föreläsning. På föreläsningen var jag så grymt trött. Lyssnade hela tiden men kunde inte hålla ögonen ögonen öppna. Var helt sjukt utslagen.
Efter bg:n bokade jag även bowling! Har fixat så jag kommer på samma bana som Petra, Matte & Anders ! ;D Eller ev. banan precis brevid skoj skoj : )<33
Efter skolan satt jag och A-k och snacka en stund om allt möjligt så trevligt :) Drog sedan till stallet och bussarna kan bajsa. Fick gå från sofieberg i spöregn icke kul >.<
Fick iaf rida Ronaldo idag igen, riktigt trevligt. Sara sa att det såg mycket bättre ut än förra veckan(vilket förövrigt gick toppen ;)) sa även att min sits hade blivit jättebra ;D *nöööjd*
Pappa var seg så jag satt först och snacka med a-k & sofie och sedan med Mikis. När alla de dragit kom gruppen efter upp. Då stod jag och snacka med Sara och bara hade jättekul ;D haha ^^
Hemma böjds det på Fläskarré MUUMS!
Efter tog jag ett skönt bad, men höll på att somna. Tänkte även klippa ut syslöjden men det dampa, så dööö.
Men nu ska jag snart faktiskt ta och sleepa. Jag vet tidigt, men jag har knappt sovit de senaste nätterna.
Men aja ! ;D
Puss <3

Övrigt: Maria(?): Hon vet inte att hon vet förens hon vet.
haha, pallar inte förklara samanhanget men det var kul ;)

Kommentera
Postat av: pauline

jag hatar att det bara regnar nu x(

2008-01-16 @ 21:52:03
URL: http://pauline.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0