Aldrig

Somnade tidigt igår, var jätteskönt. Var jättejobbigt att hålla mig vaken men ville inte vrida mitt dygn ännu mer än vad jag redan gjort ^^ Men jag sov typ 12 timmar vilket var otroligt sköööönt ;)
Håller på att tvätta, massssor. Kul *hihi* Sitter på att tvätten ska bli klar så jag kan fixa den andra :) Som tidsfördriv har jag lagt in bilder på http://annizh.bliddagboken.se och kollar på handboll. Heja Svergie :) Har verkligen fastnat för handbollen under Falunvistelsen x) Men det är kul :)
Ska snart gå med älsklingen sen ska jag äta tårta, SEN ska jag dra hem till TOOOOOOOOOOOOOWS ! ::D:D:D <3333
Har även suttit och tänkt på Falun. Jag kommer aldrig mer tillbaka dit. Aldrig. Kommer aldrig mer träffa all underbar personal där uppe. Ordet aldrig förekommer ofta när jag tänker på falun just nu. Aldrig.
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0