9/1

Idag började jag med att försova mig reeeeejält! säger inte ens tiden, pinsamt. Satt min väckarklocka rätt tidigt för att faktiskt plugga.
Men när jag vaknade så satt jag igång och plugga svenska, nästan klar med två steg. Ska göra klar de när jag skrivit klart här :)
Sen åkte jag till modeville för att åka till stallet. På bussen mötte jag tohmas och vid modevillan mötte jag Emma, mycket trevligt!
Ridning gick jättebra och var jätttrevlig.
Asså det gick verkligen skitbra(a). Amgaaaad, så nöjd ! :D
Går inte att beskriva hur det gick bra, för jag tror ingen av ni som läser fattar ^^
Så vi skiter i det. Kan även säga (tagit lite från jessis blogg) att jag älskar att träna. Jag tänker bara för stunden just då. det är så skönt att för en gångs skull koppla av. Spec. på ridningen, då snackar vi ingenting. På tennis garvar vi mest men ibland kan vi snacka skola m.m så blir med lite allvarlig. Men på tennisen skämtar vi bort allt, och stöttar varandra. Så grymt skönt.
Skulle fan inte klara mig utan träning ;O Gaaah, längtar till tennisen börjar igen :)<3
Men aja, nu ska jag nog ta och skriva klart svenskan sen ta en långt bad. För det känner jag för : )
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0