Tisdag al la Anna

Vaknade sisådär vid sju, men drog mig till halv åtta(a)
Gick upp och åt frukost, bara för vi skulle ha np. -.-'
På bussen träffa jag charls & fiia, trevligt (: <3
Det första vi hade då var svenska np, läsförståelse, gick väl....bra (;
På fm läste jag novell, efter novell. Hade Elin,Mirre & Mrace m.fl som sällskap så, det gick ^^
På em var det lite för mycket snack, men jag hade spanska iaf. (: Det var nog första gången jag verkligen jobbade hela spanskapasset, mihih. Ska redovisa 30 nästa vecka, whooooo :D:D
Efter skolan så drog jag,elin,ullman,charls,chrille&hugo till Swaling för att köpa semlor. Men nejnej, det var slut. En timme till nästa, palla?
Så vi drog till Vi och köpte istället (:
Där mötte vi även Matte & Marce, ^^
Vi tog bussen hemåt, och här är jag. Har dammsugit, fixat mina kläder, ätit semla & gått med nalle. Nu ska jag bara ner till tvättstugan också >.<
Hatar när jag sskjuter upp saker, gaaah döö!
Jag har typ asmycket att göra men ändå gör jag ingenting åt det, jag hatar mig själv

Kommentera
Postat av: carra

ååh, np. fan vad drygt :D gick de bra då?

2008-02-06 @ 12:46:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Annizh

haha, jaa x)

2008-02-07 @ 12:25:01
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0