Knulla Stjärt & Slida

Förlåt för dåligt uppdatering har bara haft full rulle hela dagarna nu, shaiit.
Igår så red jag, Anna & Jag fick skjuts till stallet av mormor och morfar*lyyyx* TACK ! :D
Så vi kunde ta det jättelungt, sköönt ! Jag fick Ballen Pallen, gick skit /: Men aja...
Hade även NP B, så jävla grymt kul! Orkar inte gå in på detaljer, ni som var där förstår (:

Idag så var ungefär halva skolan i kungsberget, lite tråkigt att vara kvar på skolan. VILL JU ÅKA!
Men aja, ska åka iväg om en vecka ungefär, därför kändes det onödigt (x
Men det var lungt och skönt, inte så mkt plugg som jag ville få gjort med aja >.<
Efter skolan så hade jag,Jossan & Fia musik...Gick jättebra ! ;D
Vi + Petra drog sedan oss in mot staden för att hitta en mysigt fik. Blev lite omvägar, men fick se en grymt snygg kille.
Och vilka ögon*mjauu* ångrar jättemycket att jag inte gick fram /: faaan ! Varför ska jag vara så blyg? :(
Men aja, vi hittade ett urmysigt café men fick fett mycket ångest, för lixom det var söta gulliga par ööööööööverallt >.< jooobbigt! Men jag tackar inte nej till det otroliga mysiga sällskapet jag hade (:<3
Jag & Jossan var sedan tvugna att bege oss hemåt pga av träning >.<
Kom hem åt mat, bytte om och drog. Hade tänk köpa vip till pa också för det var 2 månader för 1. Men det glömde jag bort och nu är det föööörsent :'/
Men aja, pallar inte pa längre..Bara en jävla massa players. Så det är skitsamma. Men jag får jättebra av allt stöd jag får av alla där, /: men jag har dissat pa för jag mått så dåligt, men jag tror faktiskt jag hade mått bättre om jag inte gjort det, men aja. Gjort är gjort, det kommer dröja ett tag innan jag börjar hålla på med pa igen.
Men men...träningen gick väl sådär. Konne var joooobbbig >.< Vi fick springa, och det uppskattades varken av mig, jossan eller malin....Men det var kul, riktigt kul. Alla var vi aströtta, så det blev mest flummspel. Iaf för mig del, orkade verkligen inte..
Tiden gick jääävligt snabbt, :O Efter träningen satt vi oss och snacka lite, myyycket trevligt !
Sen kom mamms och skjutsa hem oss, och nu sitter jag här med värsta ångesten över killar, plugget & pa.
Jag hatar mig själv

Kommentera
Postat av: Petra

tack för dagen! :*
Hata inte dig själv, du är värd så mycket.

2008-02-14 @ 21:48:45
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Annie

vilken ridskola rider du på? :)

2008-02-18 @ 15:42:40
Postat av: Annizh

Vendelsö (:

2008-02-18 @ 22:10:15
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0