Fredag !

Skola som vanligt.
Hela förmiddagen var jag med Elin & Marce m.fl. Treeeevligt (:
Fixade lite i engelskan också så nu har jag mindre att göra. *yääy*
Eftermiddagen ägnade jag åt np förberedelser, vilket var väldigt skönt. Allt känns så mycket bättre nu (:
Efter skolan åkte jag och elin hem till mig och käkade och gick med hunden och bara snacka!
Sen åkte vi hem till henne, träffade hennes ooooootroligt söta hund skipper :')
Vi åkte senare in till stan för att köpa födelsedagspresenter, skor & kläder m.m.
Det gick väl lite som det gick och fick med mig lite saker hem som jag egentligen inte behövde.
Men det var grymt trevligt .
Men nu har jag jääääääätteont i bena x)
Men det var trevligt, otrolit trevligt !
Tack för en underbar dag Elin, Pelin, <3
Nu ska jag äta lite med mamms och papps och titta på tv.
Sen ska jag nog läsa min engelska bok och sova, är grymt trött.
Blir inget huddinge för mig idag, men kanske imorgon *hoppas* :D:D
kram, <3

Kommentera
Postat av: Anonym

underbara dag, fan att marcellos mage kurrade för mycket så han valde maten framför oss, haha :P vi tar han på måndag fan :P

/ elinpelin

2008-02-01 @ 21:24:09

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0