Du är så faaaalsk !

Förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit tidigare än nu^^
Blev väckt runt nio av käre bror min, var bara att gå och upp käka frukost. Vi skulle med en buss som gick kvart i tio. Vi städade lite också eftersom mormor och morfar skulle komma senare (:
Vi tog sedan bussen kvart i, men tror inte nu buss jäveln går sönder? >.< Orkar inte dra den faktiskt lite komiska berättelsen här :P
Anyway vi kom till Teoretiska runt kvart i elva. *försenade* Men aja ^^
Jag bosattde mig direkt hos elevrådet ho linnea. Träffade även lite roligt folk jag lärde känna (;
Stod även och pratade med Izzie ett tag, som tidigare gick i kunskaps. Riktigt trevligt ! (;
Det första Patriks mentor sa till mig var "Hej, är du Patrik syrra? Hon som inte får börja här?" haha, fan vad jag börja garva ^^ Då svara jag ja, då gick både Peter & Izzie och prata med patrik då kom han och slog mig, lixom tack :O Men jag fick en kram sen också (a) hihi (;
Nej, men Patriks mentor Peter var väldigt trevligt, han var lite speciell. Alla elever där var väldigt speciella, lite roligt sådär (;
Vi åkte sedan hem och gjorde lunch. Precis när vi kom hem kom mormor och morfar så det var bara att vara social med de också, trevligt (;
Nu har de åkt och jag och bror min sitter och spelar gh3. Snart ska vi äta...eller snart och snart ^^ men men .. :P
Runt 8 kommer lite av patriks kompisar hit, då ska vi kolla på alla sagan om ringen. Beräknat ELVA TIMMAR. Så lixom hej eftermiddagssömn x)
Men vi hörs innan alla kommer (:
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0