Denna vecka har detta hänt;

Onsdag:
Skola, sedan åkte jag och anna hem till mig. Blev semla till mellis Fick sen skjuts till stallet. På ridingen fick jag välja mellan att rida Kola eller Ronaldo blev Ronaldo. Kola får jag om två veckor istället (: Lektionen efter blev det Cost Rino , gud vad länge sen det var man red den hästen ! jättekul, fast det gick väl lite sisådär. Var ju egentligen sjuk, men jag red ändå^^
Torsdag:
Skola, på idrotten körde vi "skidskytte" fett stört. Hade inte tänk och vara med pga av min förkylning men tänkte på betyget. Märkte att jag hade glömt min skor , så det bev att springa barfota. Det resulterade i lite halvtvrickad fot och brännblåsor under båda fötterna. efter skolan åkte jag och Jossan in till stadsbiblioteket (var ett helvete att gå, fy fan). Lånade lite böcker inte helt nöjd, men aja... Åkte sen hem till henne och åt mat och kakor(a) Vi gick över till Malin och åkte sen vidare till tennis. Spelade inte pga en massa orsaker. Satt och skrattade med Konne hela lektionen istället. Mycket mycket kul (; Han är en rolig liten prick ^^Fick sedan skjuts hem och åkte hem och plugga.
Fredag:
Skola, G-prov i no/tk gick väl bra (: Efter skolan så hände lite kul stuff ^^ hihi (a) Jag,Linda,Jossan,Petra&Felicia åkte först till centrum för att Linda skulle spela piano. Sen åkte vi hem till Linda och bytte om och så. Sen gick vi ner till Alby för att spela in vår film. Gick greeeeeeeat. Var bara väldigt kallt. Efter det gick vi hem till Linda igen för att bytta om. Jossan och jag tog sedan bussen hem. På bussen mötte vi Bille mycket trevligt. Som vanligt. På kvällen så träffade jag diverse kompisar och hade allmänt trevligt (: <33


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0