Någon som är vaaaken?

Hej! Man kan ju undra vad jag gör uppe vid den här tiden. Jag var en nattuggla förra året men det här året, rättare sagt den här terminen har nattugglan i mig flugit iväg. Men just nu är det speciellt för det är så att vi åker upp till stugan om ungefär 2 timmar. Det är så att jag har väldigt svårt för att sova i bilar/bilen därför försöker jag hålla mig vaken sålänge som möjligt så jag kan sova i bilen. För det är ju såååå tråkigt att bara sitta där i 7/8 timmar. Men mobilen är laddad med ny musik, myskläderna är på, jag är pigg men samtidigt trött. Tror allt kommer bli super :)
Ni får ha de så bra här hemma i regniga Stockholm (eller vart ni nu bor ;)) för nästa gång ni hör av mig är jag uppe i Norrland bland massa snööööööö! :D

Ha det bra!
Puss
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0