Fredag

Hade jättesvårt att komma upp imorse, men tänkte att vi hade en intervju att fixa idag sen FE och jag var inte på FE förra veckan så kände att idag behövde jag vara där. FAIL!
Intervjun blev inställd fick vi reda på när vi kommit dit. Och båda mina gruppmedlammar var borta idag så har inte kunnat göra någon på FE. Blääää!
Igår var det The Snow Show, en grymt rolig show vår skola anordnat. Kunde dock inte gå pga av träningen. Men idag när jag ' andra kom in på troget hade de spelat in hela Snow Show och visa på projektorn. Så där satt vi och kolla i någon timme och tryckte i oss bullar & pepparkakor! MUMS!
Min skola är bäst :)
Puss


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Kommentera
Postat av: Moni

allt bra? kramizz

2008-12-06 @ 17:18:06
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0