FAN vilken dålig dag FAN

Började med hm...*anna hinner inte äta frukost fy på henna /söta föräldrar*
Sen blir sur på *pip* för att jag tvingas göra allting medans *pip* inte gör någonting annat än att klaga.
En höjdpunkt, alla rätt på spanska provet.
Sen får jag reda på att jag hade gjort ett slarv fel på mitt matteprov, så jag fick inte MVG på provet. FAN!
Blir sur på *pip* för *pip* är så PMS:ig att jag håller på att dö
Blir sur på *pip* för *pip* är ja, *pip* är *pip*
Blir senare sur på *pip* för *pip* skäller ut mig utan orsak *piiiiiiiiiiiip*
Blir sen sur på *pip* som är så jävla seg att jag dör, stressad jag nej...
Sen märkte jag och Papps att hundmässan var i helgen som vi TOTALTGLÖMT. FAAAN säger jag.
Sämst dag. Nu ska jag gå och dö, bokstavligen.
Godnatt.

Ps.alla rader är olika personer. Ds.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0