Torsdag

Förlåt förlåt förlåt
för jag inte uppdaterat idag, men jag har absolut inte hunnit.
Vaknade, åkte till skolan, sen satt jag på en menningslös bg. Åkte sedan till simhallen för att simma(yääy) fast var väldigt kul (: ... tillbaka till skolan, äta lunch, bara hinna påbörja min no-labb sedan friendshow(fick vara fotograf *yääääy* :D ), sen snacka med henke GLAD GLAD GLAD :D:D, sen bg, sen gick jag, josefin och Felicia och snacka med lena om bilden...ja, vad säger man? ^o) sen snabbt hs, trodde ärligt jag skulle bryta ihop(trott det hela dagen) är totalt utmattad, sen skulle jag åkt till Up!Models med anna, men jag pallade inte stanna kvar en dag, så hon åkte iaf. Tänkte ta bussen senare men blev inte så.
Kom hem myste med hunden gräset ungefär 40 minuter, in och märka att jag frös jättemycket och skakade ( :S ) , äta mat, hjälpa min brosa, träning :D
Asså träningen var grymt kul, Konne skulle spela in en sak till sin idrottskriterie. Haha, det var askul (x En gång skulle jag låtsas ramla, men lyckades ramla på riktigt XD, så kom Konne springade såg jävligt roligt ut ^^ Sen märkte jag att jag råkat blöda på mitt knä efter jag ramla, jag lycas verkligen med allt :O
Sen körde vi varant slag mot slutet för vi inte hade så mycket tid, och guuuuud vad jag sprang. Men kul var det (;

Kom precis på att jag har massa saker att tillägga speciellt saker som Konne & Fredde sagt, men jag orkar verkligen inte. Ni såg ju bara hur det här inlägget blev, spretigt,osammanhängade, allt möjligt ! Men men, jag är trött,utmattad,sur,ledsen,
Så nu ska jag tvätta bort sminket och sova.

GODNATT GOTT FOLK <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0