Sporter

Vaknade av mig själv imorse, måste varit första gången på typ jättelänge !
Skolan gick som vanligt cp. Gjorde min redovisning iaf och det gick great  :D
Men nu har jag massa saker som ligger och släpar som jag måste bli klar med . Men nu har det hänt en sak som jag hoppas löser sig annars jag typ halshuggen *bokstavligen* .
Simning på torsdag, ja/nej? Många tycker det ska bli jättekul, jag säger däremot motsatsen. Ska inte alls bli kul, hatar att simma. Eller nej, men när vi ska simma 200 meter(om vi inte slipper det) så ligger alla fullkomligt taget på varandra för det är så trångt, jättejobbigt ! Sen blir jag även så lätt stressad av andra, så jag tycker inte alls om att simma med andra. Simmar gärna själv 200 meter, eller mer. Men inte samtidigt som 25 pers till!
Så jag ska aldrig börja på någon sport där man har sina motståndare brevid sig hela tiden(om man kan säga så) asså typ simning, 100 meter, trav, ect.
Det går verkligen inte, ! Så jag håller mig till mina sporter jag går på nu, där man får vara själv (:
Hur är ni när det gäller sport?

Kommentera
Postat av: Jessica

Man blir ju grymt taggad när man tävlar i simning, 100 meter och liknande, speciellt om de är precis precis framför en. Fast det är bara jobbigt när man simmar två centimeter ifrån resten av idrottsgruppen.

Puss på dig sötnos :)

2008-04-08 @ 17:33:40
Postat av: Annizh

Jessica: Nej, eller vad vet jag aldrig tävlat i det (x

Mm, det är asjobbigt /:

2008-04-08 @ 17:36:10
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0