Onsdag

Idag skola som vanligt, np i engelska del C, gick så jävla bra !:D ^^
Fixade lite i bilden med jossan, det kommer blir jättebra (:
Resten av dagen flummade jag med Sofia & Lollisan, grymt ! Borde lägga upp vår fina *host* sång här, så alla får höra vilka fantaster vi är på att sjunga (:
Trog hem och sedan käka mellis och dra igen. Åkte till stallet, hoppade Ronadlo, gick grymt ! :D
Nu sitter jag här vid datorn, Råbin lämnade mig precis *buhu*, everything for you babe, <3
Men men...nu ska jag duscha sen plugga. Nu kan iaf inte Råbin störa mig ^^
Ska sitta uppe till 00.00 inatt, med visa av mina kära kompisar från ksab. Gymnasieintagningen öppnas för visning, asså vilka töntar vi är (x
Men men, jag diggar oss ändå (:

En sak!
Jag har börjat drömma mer, eller kommer oftare ihåg mina drömmar nu. Ofta drömmer jag om något jag gjort,läst,hört under dagen. Som när Stina-Lee la ut sina första bilder från Thailnad drömde jag samma natt att jag var i Thailand. Eller som Jessi hade skrivit i sin blogg igår att hon fixat sitt löshår, tror inte ni att jag drömmer att jag hade löshår inatt då? Jo, ! Haha (x
Så , när vi drömmer, drömmer ni om något helskumt eller drömmer ni som jag? Eller kommer ni helt enkelt inte ihåg era drömmar?

Kommentera
Postat av: Lollo

Tack gumman

2008-04-16 @ 20:40:42
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0