Hon där..

Kom precis hem från skolan. Soft dag, bara np i matte. Hade dock ingen sovmorgon, eller jo ½ timme.. men men. Jag somnade tidigt igår så det var skit samma (:
Det gick jättebra, tyckte jag skymtade mitt namn på MVG najs ! :D
Missade precis bussen hem, men "tur" var väl det. För i min väntan på bussen och på bussen fick jag sällskap av Loman & Annika, mycket trevligt. Märkte att vi tyckte lika om lite saker hit och dit. Men säg någon som inte tyckte som vi lixom, duuuh.
Nu ska jag nog gå och lägga mig utomhus och sola. Så grymt fint väder! :O :D
Men vi hörs lite senare,
Valborg idag btw, vad händer? (:

Kommentera
Postat av: Annika

haha vm kan tycka annat, jag tror hela skolan förutom hennes närmaste tycker samma som vi ;D

2008-05-13 @ 19:32:33
URL: http://superfitta.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0