Hemma

Kom hem från scouterna för inte så jättelänge sen.
Var ju lika trevligt...som vanligt (:
Sjöng för Sandra, GRATTIS BÄÄÄJB ! :D<33

Sen hände allt typ as snabbt.
Jättemånga drog helst plötsligt. Så jag och Disa satt oss utomhus och snacka. Men hann typ bara sitta där 1 minut innan hon skriker "Joar kom :D" så vi springer in och hämtar våra saker. Sen helt plötsligt sitter jag i en bil som åker i 100 km/h . Kul var det , haha (:
Men hann fan inte säga hejdå till någon, förutom Disa & Joar dårå. Men , gaah. Öh, är fortfarande helt borta.
Sen är jag så jävla sur just nu att jag skulle kunna slå sönder väggen här brevid mig. ASSÅ SHIIIIT!

Kommentera
Postat av: Lollo

vrf sur ? :O :S

2008-04-29 @ 22:31:25
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0