Godmorgon (:

Godmorgon alla ! :)
Vaknade för ungefär 20 minuter sen, kändes skönt efter lite sömn den här veckan. Just vad jag behövde. Lite tråkigt och sovit bort ungefär halva dan, men men ska ändå åka bort om ungefär 4 timmar så jag hade ändå inte hunnit göra så mycket.
Igår åkte jag till stan med D., vi svullade oss på Pizza hut. Mycket trevligt, inte ofta man får umgås själv med honom. Vi skulle även på bio med N. och T. också, men biljetterna vad slut och jag var megatrött så jag drog mig hemåt, medan dem stannade kvar. Väl hemma var P. och J. mycket trevligt, vi ringde även hit A. så satt vi och kollade på Dude where's my car? Favoritfilm ! ;D
J. åkte hem efter ungefär 1 timme efter jag kommit, och R. kom hem så jag dissade filmen. A. och P. gjorde samma sak, så de satt och snacka skit om mig istället så jag dissade de. Mahaha.
Men men, satt och snacka med R. ungefär öh...2 timmar. Mycket skoj (:

Fan vad jobbigt det var att bara skriva första bokstaven i varje namn, men jag fick lust att testa ^^

Kommentera
Postat av: Natalia

haha varsegod:) hihi:)

2008-04-19 @ 13:32:45
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se
Postat av: Jenny

Hihi tack för igår :) Jag vill spela mer GH! Det var fett kul (A). Varför umgås vi inte mer på fritiden? :S

2008-04-19 @ 16:25:44

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0