Ger upp skiten

Jag ger upp den här jävla skiten nu. Alla 9:or i kunskap fattar nog vad jag menar. Jag orkar inte det funkar inte och allt bara bajsar. Jag har allt i huvudet men jag får inte ned det på papper. Jag ger upp, jag pratar med C. imorgon och ber att få ta allt munligt. Jag måste, för det här funkar verkligen inte. Det gör det inte.
Ska inte ens säga hur mycket(lite) jag gjort, eftersom det är otroligt pinsamt!
Det här är nog fan det värsta jag varit med om , asså bajs !

Idga har jag fixat min dans(MVG) fått kramar både utav rektorn och musikläraren som tyckte jag var jätteduktig igår ^^. Lyckas få en (till) blåsa udner stortån AJ! Fått skolsyster att spräcka min blodblåsa, mm.
Somnat på Jossan soffa. Funderat (och fått) flytta in hos jossan ^^ Varit jättedåligt på träningen, OCH lyckas ramla baklänges på den. Jag har blivit uppflyttat i engelskan(grymt skönt) blivit mindre glad av en sak H. sa. Och precis lyckat sumpa MVG:t i min No/tk.
Japp , sånt är livet och det suger, suger suger.
I hate this shit.
Nej, asså seriöst. Jag ska fan ta det muntligt, jag måste. Det går inte annars, eller att jag får till måndag på mig vad som helst. För just nu går det inte.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0