Fredag dårå (:

Ja ni igår var en lyckad fredag, väldigt bra start på helgen (:

Började med att jag slutade skolan och åkte hem och sprang(!) ut med hunden, för jag har liiiite bråttom. Tog bussen in till stan, träffade förövrigt Halkan på bussen mycket trevligt. Väl inne i stan träffade jag min kusin m.fl. Vi gick runt och lala lite tills några av de skulle ta någon båt någonstans och gå på bal(hängde inte riktigt med kan jag säga). Så tillslut var det bara jag,Danne & André kvar. Vi satt oss på Burger King och mumsa, MUMS (a)
Men tiden började bli knapp och jag skulle iväg igen så jag var tvungen att säga hejdå till de otroligt snälla pöjkarna.
När jag står vid busshållsplatsen och väntar på bussen och är helt inne i min musik hör jag någon som ropar, tycker det låter som "anna" men tänkte inte riktigt på det. Så jag står kvar, sen efter någon sekund lägger någon handen på min axel och jag svänger runt av rädsla. Men där står ju bara sötnosarna Linnea & Moa, fi fan vad jag saknat de. Så grymt söta båda två, kärlek, <3
Men men, hann inte snacka så länge för de hade bråttom iväg och även jag.
Jag kom hem, fixade mig och plocka ihop saker. Sen bar det av till grillmys med folk. Mycet mycket mysigt, mjauu (: *hihi*
Kom hem...någon gång, somnade direkt när jag la mig i sängen, gush vad trött jag var.

Idag då, vaknade av min lillasyster. Efter ungefär 7 timmars sömn var jag tvungen att gå upp för att fixa lite saker, gaaah. Trött ! Men men, kan inte heller somna om så. Min röst är cp:ä btw, fick bara lust att säga det. Kan knappt prata.
Om ungefär 1 ½ timme kommer Josefin & Felicia. Vi ska fixa det sista på vår bild...
Sen ska jag hem till Jossan och fota, hon har äntligen skaffat sin systemkamera med tillbehör.
Mhihih, askul ! :D
Kommer hem någon gång ikväll, men ni får ha en trevlig dag så hörs vi senare *förhoppningsvis* :D

Vad ska ni göra idag, ?

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0