Förlåt för jag inte uppdaterat^^

Igår så pluggade jag, right halkan ? (x du & jag wiiiie ! ^^
Idag har jag varit i skolan lyckades dock komma lite försent för det var världens kö. Alla bilar hade ju sommardäck så det körde aslångsamt. Henke blev sur på alla som kom sent, men kom igen det var inte vårt fel?
Jag har varit på matteföreläsning idag, bästa någonsin eller hur sofia & lollisan ? ;)  Fy fan vad jag garva xD
Har pluggat inför so-provet idag, som ....gick. När man läste frågan var den lätt men när man skulle formulera sig var det dock svårare, men hoppas iaf på ett MVG. Runt fyra gav jag & Lollisan upp efter 2 timmars skrivande och skratt (; . Vi hann precis med vår buss *pjuu* Träffade Katarina på bussen, satt och snacka med henne. Mycket trevligt ! :D
Hemma tog jag dt bara lungt, har lagat mat år familjen *duktiga anna* riktigt gott ! Köttfärslimpa med mozarella ost och skinka, mums (:
Nu ska jag försöka smälta maten sen ska jag och mamma upp och springa, sköönt (:
När jag kommer tillbaka ska jag PLUGGA!
Wish me luck ! :D

Hur har er dag varit?

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0