Alla har en nummer ett

"Du kommer alltid vara min bästis"

Jo, vi trodde att vi skulle vara bästa vänner föralltid , right? Jag hoppades, du hoppades, du slutade hoppas, jag hoppas fortfarande.
Fatta jag kan inte glömma dig,
Låg precis och kolla igenom alla våra gamla mejl vi skickade till varandra, minnen säger jag bara minnen.
Kom tillbaka snälla jag ber dig, min stjärna , mitt allt, min nummer ett.
Den tuffa sanningen är
Jag saknar dig, <3

Tyvärr, jag vet att du inte bryr dig inte alls. Du vet inte ens att det här är dig det handlar om inte alls, du känner mig inte längre. Jag gjorde ett fel, ok. Snälla, jag gjorde fel. Men jag vet nu, alldeles försent , att jag gjorde fel. Förlåt mig.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0