Nu

Nu sitter jag här inlidad i mitt mysiga täcke med frulle. Huvudvärk och täppt näsa har jag fått dagen till ära. Som tur var har jag hemstudiedag så jag får vara hemma iaf. Men problemet är att nu har jag verkligen lovar mig att PLUGGA. jag måste verkligen. men med den här huvudvärken kommer jag inte kunna hålla det så länge ;/ oh. men mamma och pappa kommer typ d-ö-d-a mig och jag inte pluggar. usch varför drabbar jämt allt det dåliga mig?

men aja, nu jävlar ska jag iaf göra hemstudiedagsuppfigterna, skriva klart engelskan och bokanalysen i svenskan. sen ska jag ta en tupplur(förhoppningsvis) om jag inte blir klar med det här allt för sent. men det tror jag inte.
see ya

<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0