Nu sitter jag här

Nu sitter jag här och tänker jag MÅSTE plugga, måste måste måste. Men det går lixom inte ;/

USCH!!!

Idag har jag iaf har friidrott, kul men mindre kul när jag fick kvälvningar.. :S
Efter skolan åkte jag hem och gick med dogdogen :) <33
Sen drog jag iväg till svartbäcken, vi skulle fixa våra tröjor som kom igår *YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY*
Min blev gryyymtsnygg, förutom mina grisar & namn på armen som dampa. men aja, ni får bild på den efter helgen. ska hämta den imorgon. Men åker direkt efter till göteborg^^ Eller vänta jag tog ju kort den idag :D:D fixar det nog imorgon pallar inte ikväll :| Men aja, jag är nööööjd :D
Nu ska jag duscha och lägga mig gå upp lite tidigare imorgon och åka iväg till skolan tidigt och plugga där. tror det är lättare.
Sen iaf efter jag stressat lite i stugan drog jag hem åt middag med papps. Bara han och jag idag^^. Sen iväg till träning :D. vad kul. Men just idag när jag har träningsvärk är min tränare på fyshumör :S. Varför just idag av alla träningar vi haft? :O OMG. jag dööööööööööör. Men jag ägde allt och alla som vanligt iaf om ni var intresserade ;)
Men nu ska jag ta en lång skön dusch. Sen sova, kanske hinner skriva imorgon eftersom jag packat det mesta nu. fast vet inte riktigt när vi drar iväg imorgon, men det bli nog kalasbra :D försöker hinna slänga iväg ett inlägg innan jag drar^^
Chaio allihopa. Hare .

<3

Kommentera
Postat av: Petra

ge mig information om du vill ha det, och lösenord. Så fixar jag din design under helgen? :) skulle vara bra! då har jag något att göra

2007-09-20 @ 21:42:54
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0