Jaa ni

Nu sitter jag har och har tråkigt eller fast ändå inte. alla typ bomba mig på msn pallade inte mer så jag loggade bara ut(sorry guysxD) sitter också och snackar med världens bästa sandrus i telefon, trevligt trevligt. <33
Fast just nu är vårt samtal såhär:






Mouhahaha (A) men jag älskar henne <333^^

Imorgon är et hemstudiedag fett sofft. har bestämt mig för att verkligen plugga. jag måste, nu ska inget få hindra mig. ska bara vara inloggad på msn för elinores skull så hon kan få bilderna, annars ska jag hålla mig borta från all social verksamhet. så alla vet, skriv inte till mig på msn imorgon mellan 09.00-14.30. Eller jag heter "pluggar" när jag pluggar. när det inte står pluggar tar jag någon liten rast, och är öppen för samtal.

Sen på kvällen har vi scoutmöte. Trevlans. Dennis, Hampus & Fabin de busgrabbarna har kokat ihop något skoj. Får se vad som väntar. Måste även prata med lillan om göteborg i helgen. var ju inte där i måndags så jag vet inte riktigt vad som bestämt. men allt löser sig nog förhoppningsvis :D och vi ska ha riktigt jävla trevligt ;)


"I våra rosa tröjor kommer vi äga hela jävla Göteborg"

Precis så där kommer det vara. Så om ni ser några i rosa tröjor, bli inte rädda. det är bara vi och vi äääälskar nytt folk :D så komsi komsi :D

<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0