.

Idag hade jag tänkt och ta och göra allt jag inte gjorde igår. Dvs. Packa upp (A) jag är seg jag vet x). Byta sängkläder, på G. Städa rummet , Jo tjena. Gå långpromenad med hunden och ta kort, tror inte ni det börjar regna då? Springa, det reeeeeeegnar ;/. Ta ett lååååångt skönt bad, jag känner inte för det längre.
Så det blir väl att sitta här och snart gå ut med hunden. Jag kan fixa lite i rummet imorgon har ju trots allt hemstudiedag. Och eeeeeeeeeeeeeeeeeeensam hemma, najs najs.

Den här veckan har jag nästan fullt upp.
Dagarna ser ut såhär:
Måndag: Pluuuuuugga & Scouter
Tisdag: Skooola och plugga :/
Onsdag: Skola,Rida,Plugga
Torsdag: Skola, Tennis
Fredag: GÖTEBORG
Lördag: GÖTEBORG
Söndag: GÖTEBORG

Det kommer bli sjukt najs med göteborg asså ;)
YÄÄÄÄÄÄS

Men nu ska jag pallra mig ut i regnet, hunden har också behov. Men det här är kul. Vi hörs senare :)<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0