17/9

Hann inte skriva igår, så jag skriver idag var som hände igår efter sista inlägget.

Efter filmen gick jag som sagt med hunden, fick ett par riktigt fina kort :)
Sen kom jag hem, försökte plugga kan inte påstå att det gick. Sen lagade jag mat åt mig och brosan ^^ hihi.
Efter det fick jag lite brått för jag behövde pengar till mötet, men lillan sa att det gick bra att jag tar med på torsdag eller fredag. Men sen fick jag lust att gå också, fett härligt väder ute. Så jag ringde Amanda, hon och nate skulle träffas vi konsum fem över halv. Så jag gjorde mig iordning och gick till konsum och mötte Nate. Sen mötte vi Amanda lite längre fram, som även fått Linn & Malin som släpptåg^^
Sen drog vi till mötet, fett kul :) Vilken ansträngning Dennis & Hampus hade gjort. Fett kul, men det tog lite för långt tid. Sen satt vi oss i lokalen och hade mys och snacka lite om Göteborg, det kommer bli så trevligt.
Men efter ett tag började Ådi och Halkan och bli lite våldsamma mot folk däruppe så jag och Amanda drog, x) fast vi kom inte ens ner förens Ådi & Halkan var efter oss. AJ, vad ont det gjorde xD hahhaa. men fett kul ^^
Sen stannna jag och Amanda lite till(A). Sen skjutsa hon hem oss, men tog lite längre tid än väntat eftersom Ådi & Halkan följde efter oss även då. Fast sen cykla vi ifrån de. Sen Släppte Amanda av mig vid Klarabergsvägen, så satt jag mig där och vänta på grannen min(marcus) och hans flickvän(nate<3) för vi hade cyklat förbi de, så jag tänkte aja. De kommer nog snart. Men först kom Halkan förbi cyklande. Eller innan han hann cykla förbi skrek jag tycker du att du är cool eller? då stanna han . Sen stod vi och snacka tills Nate & Marcus kom. Sen gick vi fyra och snacka. Fast det blev rätt mycket stop på vägen. Men det var assssstrevligt. Fast mamma och pappa blev inte så jätteglada på mig för jag kom hem så sent, men det sket jag fullständigt i. Det viktigaste var att jag hade klu right ? ;) haha ^^


"ju långsammare vi går desto senare kommer vi hem"


<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0