Tjoo

Heej gott folk. Nu sitter jag har utslagen efter en *host* trevlig dag i Alby. Dagen till ära var det tre MINUS grader just idag. Lixom *yääy*
Fick iaf sovmorgon till kvart över 10 ^^
Började med orientering vilket sög eftersom 3 kontroller var trasiga och två fanns inte. Så det fanns bara 1/6 kontroller lyckat eller? Inte direkt. Men kom in iaf, bland de första. Tror jag var 6, inte så jättedåligt. Eftersom jag startade 10. x)
Efter det var det lunch, hade kommit på att jag hade glömt äta frukost så jag var vääldigt hungrig. Mums var det, men efter man blvit varm av att springa blev det nu istället iskallt för man hade svettast. Var bara att dra på sig mer kläder. Sen var vi som var rätt tidiga att vänta in de som fortfarande orienterade + att de skulle äta = rastlöshet. Tom Calle och Henke var rastlösa. De tog en banan och slunga iväg med en paddel. Det blev moooos av den bananen. Men sen iaf när de flesta var klara satt vi oss i kanoterna och började paddla En halvtimme sena. Men skönt var det för jag pallade verkligen inte paddla. Så nu blev dte en halvtimme kortare. Paddlade med mina kära handledare henke, fick ligga sist hela tiden. lite jobbigt, men vissa var så sega så man kunde ligga och slappa. HAHA. ^^
Ska försöka plugga nu, eller duscha... får se. Har träning ikväll, jag oorkar inte. Men får för Jossans skull.
<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0