Skola

Jaupp, idag har jag då varit i skolan. Lyckades glömma mitt block hemma så jag fick åka hem och hämta det. åkte efter bg:n och tog det luuungt hem. Om jag inte hade Svenska lite senare har jag tagit det ännu mer lungt. Men jag kom till skolan typ halv 11. Prata lite med Bille,Petra,Devva & Anders. Sen gick jag bille och Petra på Svenska. Henke hade inte hunnit förberett något så det blev bara 15 minuter svenska. Efter svenskan satt jag och bille oss hos Josefin & Felicia som höll på med sin bild. Ok, vi borde börja! Vi snackade bort tiden lite tills lunch. Fick inte äta förens kvart i tolv idag, gjorde inte så mycket för min del för jag var inget hungrig.
Efter lunchen gick jag och jossan och skrev eller försökte skriva ut noter och texter vilket vi inte lyckades med så bra. Så det blev bara en låttext(skit samma) sen gick vi till Astrid och sjöng/spela : )
Hon tycker vi är bäst om ni är nyfikna (A) mouhhaha xD Sen gick Jossan och jag och gjorde en "Musiklista" en lista på låtar vi ska kunna typ utantill efter höstlovet. Den blev jävligt lång ska ni veta :O
Sen kom jag på att jag hade handledarsamtal så jag sprang och leta efter Henke. Hitta han på plan 3. Unna och han var assega så jag skrev ut lite Matte och gjorde samtidigt som jag snacka med Wille & Matte. : ) Sen hade jag handledarsamtal typ aslänge. Henke hjälpte mig jättemycket vilket kändes asbra :)
Sen var det bg och sen heeeem. Tog det lungt efter bg orkade inte stressa till den tidiga bussen, det brukar ändå inte vara någon kul som åker den och jag ville snacka med någon. Så jag gick lungt till bussen hitta jossan och snacka lite med henne. Som kom 6, kan egentligen inte ta den. Men alla tog den så jag gick på iaf. Snackade med en massa människor sjukt skoj :D . Sen gick jag av vid Djurgårdsplan med Matte & Charlie för att byta buss. De fick en chokladbit var för de är så söta & vad så snällt. Sen gick de iväg och jag hoppa på 7 och åkte hem ^^
Så var min dag då.
Hoppar över scouterna idag, måste plugga kurs!
Caio <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0