Nu är det så..

Att jag är hemma ;/
Ni anar inte hur mycket jag saknar plajset. Speciellt vissa saker. Vill helst inte nämna alla här för vet inte vilka som läser, så jag håller det för mig själv och mina närmaste vänner :) <3
Ska plocka upp Anna vid modevillan om 1 timme och 20 minuter. innan det tänkte jag försökte kolla på så många bilder som möjligt på bilddagboken. 30 uppdaterade bdb 1 ny vän. 20 kommentarer och 3 nya inlägg. Inte dåligt om man tänker att det är mig man snackar om haha (A)
<3

Kommentera
Postat av: SpeakOut UF

Hej,
vi är fem tjejer som håller på att starta en egen webbplats som UF-företag som riktar sig till tonårstjejer. Än sålänge har vi inte fått upp den, så därför har vi en provesorisk sida. Där skriver vi om knäppa tankar, all skit i livet och glädje. Kika gärna in på sidan och säg vad Du tycker!
Ha det bra
/SpeakOut UF

2007-10-03 @ 13:51:50
URL: http://speakoutuf.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0