Mööööössa

Nu sitter jag här i min nyinköpta mössa. Bild kommer senare.
Den är myspys, skulle köpt vantar också. Men den idén rann rätt snabbt ut ur huvudet. Så det glömde ju lilla jag införskaffa. Men aja, ska dra ner till stan imorgon med mammsen*förhoppningsvis*(syrran är sjuk så mamma kanske måste stanna hemma. Vänta nej :O jag har ju studiedag imorgon.Då får de inte vara hemma ju :O) och köpa lite nya kläder : )
Idag har jag:
Lyckas försovit mig, kom itid till skolan iaf
Haft HRL, ägde såklart *haha*
Haft HS, jättelyckat
Lyckas snacka bort halva dan, som vanligt
Fått gått före i matkön, mouhahaha
Gått en jobbig hundpromenad
Tvättat, haha
Köpt en nya mössa,mys
Och ska åka på scouterna snart. Papps skjutsar mig. *Yäääy* Men orkar inte komma dit 7, så jag kommer runt halv 8 istället. Astrött.


<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0