Idag

Gud vilken knäpp dag...seriöst. Eller kanse ska säga ovanlig.
Började med att alla, förutom nalle *ofcourse* lämnade mig imorse*buhu* låg kvar i sängen en stund efter alla stuckigt. Oh heliga tysnad. Gick upp, satt på datorn. Satt vid datorn medans jag åt frukost. Stängde av datorn, packade ner idrottskläderna sminka mig m.m. Sen drog jag till skolan då : )
Snackade lite. Sen kollade vi på nyheterna, för en gångs skull :O fast det var tråkigt....haha
Sen sa jag till Henke att jag gett han fel tandläkartid så han ändrade sa han... xD
Frågade JO om jag fick bytya idrottsgrupp så jag slapp stressa efter idrotten för jag skulle till tandis. Såklart är JO medförstående(?) för engångsskull och såklart får jag det :D
Byter om, kondition idag. Börjar springa, kunde inte andas stannar. Andreas kommer gående går med han två varv. Jag hatar när det är så jävla kallt ute så jag inte kan andas jävla cpväder :@
Men aja, efter idrotten duscha jag och snacka lite med tjejerna ^^ Trevlans : )
Sen mötte jag Adam & Andreas och drog hem till Andreas eftersom det var ärtsoppa på sedeln idag *yääy* Vi fick godkännande av Henke,Cicci & JO att gå hem. TACK :D <3 En sak kan jag också säga, det är att vi absolut inte var ensamma att dra och äta ! Drog hem till Andreas kom på att jag skulle till tandis, gå tillbaka till skolan. Hämta sakerna och dra till bussen. Tandläkaren var försenad som vanligt*suck* men jävligt trevlig. Alla är så trevliga där : ) Göran tyckte de hade lyckades alldeles utmärkt med mina tänder*haha* Innan jag gick skrev Gill ut en ny tid åt mig och foto på mina tänder då och nu. Även fick jag en ödla och ett sudd för jag tyckte de var så söta(A)
Drog hem..pallade inte åka tillbaka till skolan. Försökte få Towe att hänga med mig ut och gå med Nalle. Men det fick hon icke för sin mamma. Sitter fortfarande här, har lite dirtytalk med ajax som vanligt ;) grymt kul ^^ Ska nog pallra mig ut med hunden nu, see ya later <3


"du är, fjortis me hårsprayen ;)"

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0