Idag

Idag höll jag på att försova mig. Pappa kommer inrusande i rummet halv 8 och skriker du måste upp. Checkar min mobil vad som har gått snett eftersom den inte ringt och märker att batteriet har hoppat ut *lyckat*. Kom iaf till skolan i tid. Vision 250 *blablabla*
Satt mig vid en dator med Billius direkt efter och plugga gick faktiskt helt ok. Bara att vi är ju såååååå populära så alla stör oss hela jävla tiden >.< Sen la ju anslutningsjävel ner så jag fick inte mitt sparat. Så det var bara att skriva om. Men hann bara skriva det. Sen gick jag på engelskan som gick apdåligt. Lunch helt ok..Tack Lollo för tipset om stuvningen xD .
Sen satt jag, Frida, Anna & Petra oss och *host* "plugga" i No-salen. Mycket skratt blev det iaf, har fan inte garvat så jävla mycket förut.
Och ja tyvärr Petra. Men jag vill så gärna lägga ut videosarna xD
Sen väntade jag med Anna & Frida på Jonte Trevlans..
Sen åkte jag hem trodde jag. Men precis när de tänkte stänga dörren vid sågen tänkte jag att jag kunde kika förbi hos Sandra som var sjuk stackaren :/
Tror ni hon var hemma då eller? :O neej, självklart inte. Men jag hann träffa henne iaf innan det var dags att åka hem och laga mat *Yäääy*
Blev bara jag och Mamma vid middagen idag, fan va tyst det var :O xD
Sen åkte vi till stallet, förläsning. Askul men så jävla kaaaaaaallt *brrr*
Nu är jag hemma kollar på match Sverige-NordIrland(?) 1-0 *grattis* HAHAHA, jag är så intresserad. Väntar på Grey's Anatomy *såååklart* :D:D

See ya <3

Kommentera
Postat av: Petra

Åh tack så mycket.. ser fram emot att se mina tappra försök. fyfan xD

2007-10-17 @ 21:15:55
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0