Hemma

Kom hem från träningen för kanske en halv timme sen.
Gick stund tals bra. Ibland gick det skit verkligen skit. Men ibland gick det faktiskt väldigt bra. Jag och Malin tog de jävlarna i dubbeln iaf ^^
Och servarna gick bra :O helt otroligt *fett nöjd*
Mouhaha, jag pallar inte msn hart jag märkt. Alla bara är så jävla negativa hela tiden. Har mött typ 4 pers bara på 20 minuter som bara klagar på mig, jag pallllllllllar INTE! Jag gör inte det. Men de fattar tydligen inte. Jag har inte det så bra som alla tror nu. Skolan stressar mig som fan, jag försöker plugga men det går verkligen inte. Folk bara har blivit så jävla otrevliga. Ärligt, VAD FAN HAR JAG GJORT ER?
Låt mig va!

Kommentera
Postat av: Carro

Älskade ängel, vad jag saknar dej :'( När ska vi ses? Älskar dej :)

2007-10-12 @ 10:47:43
URL: http://sofisticaded.blogg.se
Postat av: Annizh

Jag älskar dig vännen,

2007-10-14 @ 21:08:51
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0