Hemma från ännu en sak

Kom hem runt 5. Trött, är det minsta man kan säga att jag var. Skitig var jag också. Efter 3 dagar utan dusch är man inte så fräsch. Direkt när jag kom hem la jag mig i badet. Men jag var så jävla trött så jag gick upp efter typ ½ timme så jag inte skulle somna drunka och dö. Hjälpte mamma lite med maten. Se gick jag ut med dogen en liten promenade i SPÖREGN! Efter det hjälpte jag mamma igen. Sen kom pappa & Syrran så vi käka Fläskarré med pressad potatis pch såååås. Sen äppelkaka till efterätt. MUMS. Sen satt jag mig vid datorn. 25 uppdaterade bdb, 8 kommentarer 9 gb på bdb och 8 gb på pa. Det är tom fler kommentarer,bdb och gb på bdb än vad det var när jag varit borta på tunisien :S
Kan beskriva i korthet vad vi gjorde på ting i helgen : )
Fredag: Mamma skjutsa mig till norra sköndal. Där mötte jag Dennis. Vi tog en buss och åkte till Älvsjö där vi satt oss på pendeln i typ 30 minuter trööööööööött. När vi kom fram var Dennis ashungrig för han hade inte ätit middag *Smart* så han köpte pommes(som även jag svulla i mig) på ett "cafe" vid Södertälje C. Samtidigt som vi svulla kolla vi på Simpsons *yääääy*. Klockan började gå och jag var orolig att vi inte skulle hitta för vi visste ju inte vart vi skulle. Men sen ser jag en massa ryggsäckar utanför fönstret. Så jag sa åt Dennis. EFTER DE! Så hitta vi våra kära kompisar(A). Sen när alla samlats tog vid en buss till Vallstugan(?) där vi satt upp tälten ISSSSKAAAAAAAAAAAAALLT! Sen fick vi lite krub sen var det natti natti skulle bli väckta tidigt dagen efter. Men ni ska veta att det inte var lätt att sova. Har fan inte frusit mer i hela mitt liv :O.
Lördag: Väckning klockan 7. *suck* Var bara att palla sig upp och äta frukost. Egentligen skulle vi ha flytat tälten, men det slapp vi. vi skulle även ha satt upp mattält men det hade funk redan gjort. Så det var inte så mycket vi kunde göra när vi ätit upp. Så vi satt rastlösa ett tag sen skulle vi tydligen ta bussen in till Södertälje C, men palla lixom. Där skulle vi möta de som kom idag istället. När vi även samlats nu blev vi uppdelade i grupper. Kom med 3 killar, ensam tjej *yäääs*. En grupp var 4 tjejer och jag fick inte byta *buhu*. Men aja, vi hade tipsrunda det gick asbra. Förutom att Lina höll på att försöka få mig att pissa på mig för jag var as pissnödig. Dumma henne. Sista frågan på tipspromenaden iaf var vid typ en källare. Där skulle vi tillbringa dagen. Men vi fick inte komma in än. Så vi lekte någon jävla seg lek *hata* Stod och messa samtidigt (A). Sen fick vi gå ner. Då fick vi fika sen började vi snacka. Riktigt skoj faktiskt : ) . Sen lite filmsnuttar. Sen lek igen, denna lite våldsammare *hmm* tyckte inte om. Så jag, Linnea och Moa "gick på toa" . Vi gjrode det faktiskt, men tog lång tid på oss xD. Sen var det luuunch. Pastasallad. Grymt gott ! Sen fortsatte vi snacka. Sen gick några iväg och köpte godis medans vi som var kvar kolla på film. Jag somna dock...SKÖÖÖÖNT! Sen när de kom tillbaka lekte vi igen. Ovanligt va? Denna var långtråkig. *suck* igen. Efter det fick vi fika *mums* sen fick vi åka hem. ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! Jag, Linnea och Moa somna i tältet när vi kom tillbaka. Jag vakna 3 timmar senare av att någon säger. Ta mer gurka. Då är det tydligen middag men ingen har tydligen väckt oss :O. Men aja, vi kom upp och åt Tacos. Men kunde inte äta för det var så jävla kallt. Srn gick vi in och satt oss (fast vi inte fick ^^) sen när vi kom ut hade de gjort en brasa, så alla trängdes runt elden. Det var jättemysigt och skönt. Sen gick alla gå in och då skulle vi leka "Så ska det inte låta" Det var verkligen grymt kul. Fast vi söög ^^. Det var olika moment vi körde. Pallar inte förklara. Är ni nyfikna Fråga^^
Sen hörde vi muuuuusik med baaaaas ute. Så när vi "äntligen" fick gå ut igen. Var det typ Disco*host* ingen dansa typ. Men det var så jävla kul iaf. För alla var så sociala. Fick mycket skratt då ^^. Men jag tappa bort min batterilucka(hur fan lyckas man? :O) och det var inte lika kul :/. Men aja, livet leker. Sen fick jag asont i magen :O tror det var pga av den jättekalla"saften". Så jag fick dricka lite varm oboy och då var allt bra igen :D. Sen dansade vi till 1 typ. Då fick vi kvällsfika det var mums. Fast jag hade vräkt i mig Tacochips så jag var typ inge hungrig. Sen la vi oss i sängen och lyssna på musik sen sov jag typ hela natten. Vakna bara 2 gånger. Det var fett skönt, för det var varmt! :D
Söndag: Blev väckta halv 9. Jätteskönt. Frukost satt fin fint. Sen snackade vi igen. Fick nya Au medlemmar och BLABLA! Efter det packa vi ihop allt och åkte buss och buss igen. På vägen sprang Jag,Micke, Theres & Sofie till Ica och köpte godis(A) Sen åkte vi buss igen. Tillslut kom vi fram till en pakering med bilar och ett vitt tält. Alla bah: Men seriöst har vi åkt så här länge för att käka på en PARKERING? Men jovisst, såklart det var det. Men sen...så skulle vi spela...BOWLING! :D Askul, asså. Moa & Linnea hade btw åkt hem så jag var med Theres & Sofie istället^^. Så fråga jag de om vi skulle bowla ihop för man skulle vara tre och tre. Men när vi lyfter på huvud ser vi att de bara satt ut folk lite här och där 3 & 3. Men helt otroligt kom vi tre på samma bana iaf ! :D Sen typ för vår skull satt de på musik och discokulor. Mouhahahhah(A) :D:D. Sen har jag även märkt att världen är liten läs detta!
Sofie: Vad går du i för scoutkår?
Jag: Vendelsö
Sofie: Aha, känner du någon som heter Patrik där?
Jag: Efternamn?
Sofie: Jag vet inte, men han har brunt lockigt hår.
Jag: Aha, men det är ju min brosa :D
Sofie: Nej du skämtar?
Jag: Nej vadårå?
Sofie: För asså vi går i samma klass ! :D

Vadå sammanträffande ? :P ^^ hahahahaha.
Juste om ni vill veta har jag klämt mitt finger REJÄLT. Nyfikna? Fråga.
Sen åkte vi hem från bowlingen till Södertälje C Ovanligt? inte direkt. Där gjorde vi en liten utvärdering. Sen kommer Matpatrullen med all mat som är över. Alla bah: Men seriöst ännu mer mat? Vi är proppmätta. Då säger Hugo/Mattihas: Btw, någon som fick över 240 poäng på bowlingen?
Jag: *tyst* Men sofie, vad fick du?
Sofie: 243 typ.
Jag: Vi har en här borta som fick 243 poäng.
Hugo: Nej seriöst.
Björn(med mat): Oh, du ska få en present.
Då slänger han ett salladshuvud till henne. Men hon hinner backa undan så det flyger in i papperskorgen istället. Sen var matkriget igång. Mat slängdes hit och dit. Men sen när alla lugna säg var det riktig prisutdelning från tipspromenaden. Vilka tror ni vann? Moii lag såklart ! :D Men det var bara för vi hade Johan (A) Han var ju grym :O
Sen fick vi alla armband "Inga problem". Sen sa vi hejdå och fick åka hem. Alla mot Stockholm sprang till Stockholmståget som stod inne. Vi hann med och somna typ direkt på tåget. Vaknade igen i Åvsta(?) och bytte tåg. Men såklart var tågjävlet vi suttit på försenat så vi missa precis det andra tåget och fick vänta en kvart :/*buhu*. Sen kom det äääntligen ! Men tåget var ju proppfullt. Men vi hitta lite utspridda platser. Vi skulle ju ändå inte sitta där på sålänge så det var rätt lungt. Sen efter typ en kvart satt vi ner våra skita skor i Handen . Heeeeeeeemma!
Bussen kom precis när vi kom upp till busshållsplatsen ibland ska man ha tur asså!

Sånt här går verkligen inte och göra kortfattat. Ibland kanske jag tappar saker lite då och då. Men det är bara för jag oooooorkar inte !
Nu ska jag soooova, vi hörs imorgon !

<3

Kommentera
Postat av: Petra

årsta tror jag du menar :)

2007-10-15 @ 15:30:19
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Annizh

Kanske det xD

2007-10-15 @ 17:02:59
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0