;)

Nu ska jag försöka blogga mellan allt plugg*host*. Nej, men seriöst. Måste ta tag i skolan. Skriver lite kort om alla dagar sen jag kom hem på tunisien..ok? bra!:D Vill ni se bilder gå in på [email protected]
Torsdag. Skola, idrott orientering *yääy* hade typ prov på kartdelar. 10/13 rätt fast jag inte övat innan *stoooolt* Träning på kvällen, malin kom inte *punkt punkt punkt* men det var sjukt kul iaf för mig, och det gick kalasbra^^
Fredag: Skola, kurs typ heeeeeeeela dagen. Jag orkar inte.. På kvällen kollade jag på premiären av HIGH SCHOOL MUSICAL 2 *yäääääääs* :D:D:D . Med chips och ostbågar låg jag nermyst i soffan^^
Lördag: försökte sova, men jo tjena lixom. vaknar typ astidigt. Lägger mig och kollar på tv(High school musical 2^^), sen går dagen åt att gå med hunden och stääda HELA rummet. Det behövdes kan jag säga. På kvällen träffade jag alin,Towe & Alex :)<3
Söndag: Nu kom Sovmorgonen ^^ hahahha. Dagen gick åt att öhhh... typ ingenting. satt vid datorn hela dagen..nejnej jag är INTE beroende :S *shiiit* få mig att sluta! Sen lite film också, självklart High school musical 2^^
Måndag: Skola, så seeegt att gå upp. Jobbade matten hela dagen, kan inte påstå att jag kom så mycket framåt. Kom hem, gick med hunden. La mig och kolla på jaa. High school musical 2. Sen lagade jag mat *god mat* efter gick jag till scouterna med några fina vänner :) alla hade typ skitmycket energi så det var typ jättejobbigt eftersom jag var JÄTTETRÖTT *och nära att skippa scouterna* och inte alls på humör. Men aja, gick hem tidigt och la mig och sov aaaaah.
Tisdag: Skola, bestående av HUVUDVÄRK! Tänkte gå hem, men hade svenska komm. och ville verkligen gå. Så jag gick men sen började jag få jätteont i huvudet så jag tog bussen hem och gjorde smoothie(a) ASGOTT! :O la mig och kolla på film High school musical 2(nej, är inte beroende av det heller) , gick med hunden, åt, plugga och sov. Satt inte vid datorn EN ENDA gång denna dag *Fett stolt*
Idag dårå: Idag har jag varit i skolan. lite stressigt. Bg, plugga en halvtimme. Musik, SPRINGA förbi pappa plocka upp honom och gå till Syv - Anders och snacka. Gick asbra. Det kändes jättebra eller nja fortfarande beslutångest, men det känns bättre. 10 minuter rast. Engelska komm, mat, snacka med henke, förläsning. 10 minuter rast. "Plugga" 40 minuter, bg. SLUUUT. Mamma jobbade hemma idag så jag och anna fick skjuts till stallet. sköööönt. Åkte hem till mig, käka mellis och bytte om. Kom till stallet och såg att jag skulle rida Tintin. Seriöst TINTIN? Han går inte i vår grupp, jag har inte riditi honom på 5 år. Och han är assvår att jobba. Varför får jag de svåra hästarna för, seriöst. Ibland pallar jag inte. Anna Emma och jag kom fram till att fler och fler slutar rida nu. Vi kom fram till att förut gick ridningen före gympan för emma. Ridningen före fotbollen för Anna. Och Ridningen före Tennisen för mig. Men det är inte så längre, för någon av oss. Nu går det andra före ridningen. Vi alla(tror jag) iaf jag älskar utmanningar. Men vi får inte de på ridningen längre. Men på våra andra träningar får vi. Där tävlar vi verkligen mot oss själva. Men det går inte att göra på ridningen. Jag berättade det för pappa och han lovade om jag hittade någon medryttahäst jag trivdes med skulle han betala *puss på pappa*.
BTW, idag är det GREY'S ANATOMY gott folk ! :D:D
See ya <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0