Varm choklad

Idag så jag träffat min favotjejer.
Elinore,Sara,Sara, Ann & Pauline! <3
Det började med att jag och Sara träffades på pendel in till stan :) (åkte det för hennes skull:P).
Sen mötte vi Elinore och Sara på plattan .
Gick vidare till Donken(Elinore och min standard) ^^
Satt oss och svulla lite där, gissa vilka som hade bordet brevid först om inte Idol Andreas & Mattis ! :O :D
Gick vidare till Waynes och mötte Ann & Pk :D <3
Vi stod och funderade ett tag vart vi skulle ta vägen efter det, sen kom vi fram till ett gemensam beslut. Skridsko åkning i Kungsträdgården ! :D
Fy satan vad kul, kommer bilder ;)
Efter 40 minuters åkning var vi alla frusna om händer, öron ben och rumpa. Så då ville vi ha något varmt.
Så det slutade med att vi gick till Coffé house och drack varm oboy och bara snacka :)
Hur Trevligt som helst !
Men sen behövde de flesta åka hemåt, även jag. Så vid t-centralen skilldes vi åt.
Kära vänner, detta måste göras om!
<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0