SnöKAOS

Asså helt ärligt imorse och hela dagen tills någon gång runt 4 var det verkligen SNÖKAOS ute!
Vaknade av min kära mobil*gaaah*. Gick itne up förens efter kanske 7 snoozningar(?) Mahahah xD . Men aja, grym som jag är så är jag snaaaabb.
Fixade kläderna, fixade mig åt goooood frukost! *shiiiit* hahhaha ^^
Gick till bussen i ovärdet. Märkte att jag precis missade en buss, orkade inte springa för jag visste att det skulle komma en till om 7 minuter. Men jo tjena, busshållsplatsen fylldes på och lite till. Efter typ 15 minuter kom den kära bussen. Och inte bara en utan två. ^^ Släppte på folket och körde vidare. Direkt när vi kört ut från busshållsplatsen hamnar vi i en kö lixom WTF? :O
Men så var det så att i det andra körfältet hade en bil stannat, kom inte uppför backen. Hjulen bara stanna. Så det fanns ju bara en körfält ledigt så det bilades ju rätt lätt köer. Den kön jag satt i var inte så jättelång, men det andra var grymt lång. Kul med runt 5-6 bussar i kön också. Försenttillallt.com hahahah xD
Sitter på bussen som kör SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKTA fram på vägarna. Mellan grindstugen-Trollbäcken ska de ta ungefär 2 miunter. Det tog ELVA! Och sen hela bussresan tog 35-40 minuter ungefär och det ska ta 10-15. Och ja, om ni undrar jag kom försent!
Men sen jag kan inte påstå att jag sörjde för jag kom försent. För idag var den dagen vi alla väntat på Friends/eleverrådsdag! *yäääääy*
3/4 av niorna var sjukanmälda , skulle egentligen också gjort det om jag inte skulle spela tennis med några trevliga kamrater efter. Men jag klarade mig rätt bra, grymt tråkigt. Men filmen var kul, lite irreterande bara för man blev så jävla arg på några :O
Men any way efter eller 20 minuter innan dagen var slut drog jag,Bille,Ozzy & Jossan till rackethallen och spelade TENNIS! Asså det är så kul så jag inte vet vad. HAHAHHA ^^ Men det finns inte så mycket att berätta, så ser min dag ut iaf. Åkte hem efter och åt, hjälpte pappa med snöslungan suttit vid datorn snackad med Sandra i telefon för jag höll på att flippa ut här. Ringer min käraste Sandra då <3
Men aja, ska flippa lite till. Sen hörs vi nog, kanske^^
BTW, alla kanaler funkar FÖRUTOM 5 och det är den ENDA kanalen jag vill kolla på just nu ;'O
<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0