Palla rubriker

Nu sitter jag här framför min skärm, som vanligt. Asså seriöst jag borde sitta mindre vid datorn :O
Jag har pluggat matte, gått väldigt bra. Redovisar nog nästa vecka, kommer nog inte till skolan den här veckan förutom imorgon för jag MÅSTE vara med på bildsaken. Och idrotten på torsdag, betyg lixom. Men får ta det lungt på idrotten men tanke på hur jag mår just nu. Skulle helst vilja vara hemma hela veckan, får detta för mamma och pappa också. Men nej nej, då får jag de jävla mejlet om obligatoriska saker *gaaah*
Men anyway, gjorde mat förut. Blev jättegott(A) fast hade ingen matlust, men mamma tvingade mig >.< Pluggade matte och kollade film. Lyckades såklart somna. Men aja, skönt var det iaf. Gick med hunden, fan vad härligt det är ibland. Utforskade lite nya/gamla vägar. Trevlans. :) Kom hem för kanske 45 minuter sen, och det var det fortfarande hyggligt ljust ute. Men nu, fan nu ser men ju INGENTING!
Seriöst, här går det undan.
Ska snart börja laga mat. Helstekt oxfilé med potatisgratäng. Hur gott låter inte det va? Hahha, muuums!
Men nu ska jag se om Ajax tänkte svara annars går jag och lagar mat.
<3

Kommentera
Postat av: ebba

Ooh, jag vet! :)

2007-11-06 @ 20:18:08
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0