Kan allt bli så mycket värre...

..Just nu.
Är jättetrött, blev jätteirreterad precis. *suck*
Jag orkar ingenting just nu :/
Gick i skolan idag 8.30-14.30
Började dagen med bg, sen lite labb(hann inte så mycket lite genomgång bara) dra till bussen. Stanna vid centrum och köpa lite gott, hahaha ^^ Åka vidare till rackethallen. Få värma upp gruppen(tredje gången denna termin xD) var fett bäst! Visst? ;) Hahah ^^ Ni skulle ha varit med xD
Sen spela badminton, sen prova sqaush(?) mot Bille :) Var askul ! :D Spela lite till badminton. Duscha / byta om. Sen möta Bille boka tennisbana nästa vecka! Yäääääs fan vad kul! :D
Dra till centrum , inse att vi missat bussen med 10 minuter och fick vänta 20 minuter. Men då passade vi på att göra lite ärende. Fick även godis av bille! Tack (A)
Drog till skolan, fick lunch. De hade lagt undan åt oss, fett najs. Eftersom det var bröd m.m. Så vi hade lixom typ 4 limpor/15 pers ! Najs najs! haha ^^
Sen vidare till No, labba. Gick bra :) Ska skriva klart labbrapporten imorgon. Glömde den i skolan :P
Sen gick jag runt i typ 5 minuter. Sen var det bg.
Skulle dra hem till Jossan efter skolan, men hade fått ett sms av Ellos att mitt paket kommit :O :D Så vi åkte till centrum och hämta det, Tack Lollo som också följde med <3
Sen drog vi hem till Jossan. Fick gå typ 700 meter(oh no) med 2 väskor 1 kasse och 1 tennisrack! hahaha, jobbigt xD
Direkt när vi kom hem till henne började vi undersöka sakerna :P ^^
Sen ringde Malin och sa att Konne var sjuk(såg senare att jag fått ett sms av han*suck*) Mren anyway. Jag & Jossan var ASPEPPADE att spela eftersom vi inte spelat på 2 respektive 3 veckor ! :O
Så vi frågade Konne om banan fortfarande var bokat och det var den :) Så vi fick åka till och spela. Och visst fan gjorde vi det !
Gick väl sådär, var sjukt trött :/ och min ben värker. Men vi spela iaf(A)
Sen kom jag hem för typ en timme sen. Så har väl min dag sett ut ungefär xD hahahah, jag vet att jag är uttråknade att jag typ BARA skriver vad jag gjort på dagen. Men det är för jag hinner typ aldrig skriva i bloggen, har så sjukt mycket just nu ! :O Så då blir det, det lixom. Tyvärr. Men hoppas ni ändå läser ^^
<3

Kommentera
Postat av: Mirre

äsch, tare lungan, det är ju DIN dagbok och ingen annans, skit i om folk inte gillar det, jag gör ju det iaf, that's all that matters mohaha :D

2007-11-08 @ 23:14:19
Postat av: Annizh

Tack Mirre ;)

2007-11-09 @ 22:33:47
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0