"Jag kommer använda kol, stänger, varma saker, kol eller vänta sa jag kol?"

Idag så vaknade jag lite sen eftersom min jävla mobil inte ringde :O jag som tänkte gå upp tidigare än vanligt och fixa en massa saker. Men nejnej, när man äntligen har den tanken funkar det ju inte.
Kom till skolan, direkt efter bg:n snackade runt lite med folk om allt möjligt hur trevligt som helst.
Sen snackade jag med Henke, fy fan va skönt det var. Hade så jävla mycket jag behövde berätta. Och han är så jävla braaaa, för han fattar verkligen. Eller asså han tar åt sig och gör något åt problemet. Låter det inte bara gå, så nu mår jag så jävla mycket bättre. Btw, TACK Petra också!
So:n löste sig också väldigt bra pga av han, så nu känns allt suuuuuper :D
På engelskan idag då fick man alla rätt(A) haha ^^ *Stolt*
Efter skolan så drog jag till mamma , drack tre koppar choklad. Eller två koppar choklad och en kopp creamchockie typ. Smakade typ asmycket kaffe, men den var asgod :O
Sen drog jag och mamma och shoppa.
Det jag mest ville ha var en klänning till julbordet och en till vardags. Och gud vad vi leta :O Seriöst, jag trodde mina ben skulle dö. Vi hade först några bh:ar vi köpta på oss. Sen några kläder åt pappa. Sen några klänningar. Men dock fanns inte min favorit i min storlek. Men papps ska ner till Centrum imorgon, så jag följer med han och kikar om den finns där :)
Sen åkte vi hem och åt mat :)
Direkt efter åkte jag hem till Sandra och gick ut och gick. Mycket trevligt.
Kollade lite på tv, sen drog jag hem. Måste verkligen vara lite ensam, och sen måste jag sova.
Min helg btw ser ut såhär:
Lördag: Upp tidigt, till centrum köpa lite nya kläder. Hem riva tapeter. Till scoutstugan, ha disco. Sen filmkväll.
Söndag: Träning 9-10 :O (men ja, jättekul >.<) vara med på miniträningarna, tillbaka till scoutstugan. Föräldrarmiddag, hem sova. Sen ny vecka ^^

Rubrik av min så duktiga handledare.

Kommentera
Postat av: Petra

Du har börjat göra som mig med rubriker haha ;) fett skön :D
Gud, vad skönt att allting fixade sig tillslut. Jag finns alltid här för dig

2007-11-23 @ 23:55:01
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Annizh

haha, jaa men det är kul ^^
Tack älskling :) 333

2007-11-24 @ 14:54:34
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0